50 KR !

Grattis till alla som tog stundenten idag :)
 
Var istan i förmiddes för ett snabbbesök på Arbetsförmedlingen och ett efterlängtat besök hos BM. Alla värden såg bra ut, vilket innebär att jag SLIPPER järntabletterna WOHO ! Dom är verkligen räliga, så ja är gaanska glad att ja slipper dom :)
Hjärtat på lillebror lät superfint och Philip tyckte de lät som åska i magen hehe.
Efter BM besöket gick åt vi på Trendie sen gick vi hem..Kollade posten och blev lite glad hihi.. En utbetalningscheck från Barnomsogren för att jag tydligen har betalat för mycket i dagisavgift under en tid förra året.. Alltid bra med lite extra pengar. Gick in till stan igen för jag blev så sugen på att handla nått haha. Köpte ett par skor på H&M från barnavdelningen till mig själv för hela 50 KR !! Hallåå 50 KR !! Roligt att dom är från barnavdelningen också haha !! Hittade även en supersnygg enkel t-shirt.. Och inte nog med de, fick 20 % i rabatt på hela köpet, inte illa pinkat..
En t-shirt från lindex till Philip fick det även bli.

Dessa skorna köpte jag, Hittade dock ingen bild på Philip t-shirt eller min t-shirt.


Kisen (tror jag döper henne till de) är hemma själv för andra gången över natten nu för jag orkade inte sitta hemma ikväll, hade verkligen inget roligt å göra hemma, så vi tog bussen ut till Mamma och nu kollar jag Wallander medans de andra redan lagt sig .. Hoppas på fint väder i morgon så vi kan ta ett dopp i poolen :) Ska även på En väns födelsedagsfest i morgonkväll, så fint väder tackar vi icke nej till !

Nu åter till Wallander sen läggdax

/MammaJenny.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0