Elaka Morsan ..

Torsdag idag vilket innebär att det är FREDAG i morgon :) och då tar vi tåget ner till Kusin Rebecca, Stefan & Albin.
Midsommar är räddad, TAck vare Rebecca som kom med den lysande ideén att vi skulle komma ner till dom i morgon:) Köpte sommarkortet igår så pengarna behöver jag ju inte tänka på, de är ju ändå ganska dyrt att åka tåg.
Philip tar sig en tupplur för första gången sen han va 3 år, är man trött så är man.. och medans han sover så passar jag på att baka negerbollar .. Philip hade säkert velat hjälpa till med bakandet, men jag städade hela lägenheten för mindre än en timme sen så jag ville inte ha mer kladd idag :P (elak jag är eller hur haha). De kommer måånga fler tillfällen för Philip att hjälpa till, så idag blev jag elaka morsan och gjorde de själv.


Mina finfina negerbollar :D


En trött Philip <3

/MammaJenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0