En bra dag !

Hej bloggen :)

Lämnade Philip på dagis i morse vid kvart i 9 för dom skulle till Kjuge Kull :) Så roligt att dom hittar på så mycket skoj med barnen. När Philip bar lämnad gick jag och syster Sandra till Mormor Ulla och spelade lite kort sen gick vi vidare till f-kassa där jag skulle lämna in papper om moderskapsintyg :) Sen bar det av vidare in mot staden.. Sandra hittade lite kläder som jag fick vara smakråd till, LOVE IT ;) När vi var uppe på Cubus så hittade jag en superskön och fin tröja som jag bara var tvungen att prova ( alltid hittar man något när man inte har pengar till just de just då !! ) typsikt haha. Men jag gick ändå tröjan med mig hem ;), Sandra köpte den till mig som en förtidig födelsedagspresent hihi.. Även Philip fick  lite kläder av henne, ALLTID VÄLKOMMET !! Philip fick två tröjor och ett par kalsonger från Lindex där de var bra med REA !! Sånt gillar vi !!
Sandra bjöd öven på Lunch på trendie, JAG HAR EN GENERÖS SYSTER <3

Väl hemma i eftermiddes så var de dax att tvätta, älskar att tvätta då jag alltid ser framemot en garderob med mycket att välja mellan då allt är tvättat hehe ;)
Har även hunnit med att skura duschen på toaletten nu ikväll efter att Philip badade, så nu kan man nästan spegla sig i kaklen haha ..
Fick även ett efterlängtat sms från H&M, så ett paket hämtade jag ut idag mä, oj vad jag har gjort mycket idag nu när man väl skriver ner allt man gjort idag :) I paketet fanns där 2 st t-shirts till Philip i förgen turkost och ett par mjukis shorts i samma färg (han behövde verkligen lite färg bland sina kläder) ! Där fanns även en mysig och skön klänning till mig själv :), Kommer få ett paket till från H&M nästa vecka med badshorts och lite annat från REAN dom har nu på nätet :) Liksom en tunika för 39 kr, de kan man INTE motstå !! haha.. väntar öven på ett paket från Ellos med sandaler till Philip :) Ja, man kan tycka att jag har bestält en hel del på sistone, men de behövdes och alls jag beställt har varit på REA så de har minsann inte gått på många kronor, men nu får de vara bra för ett tag :) !!



Kristianstadsdagarna närmar sig med stora steg och snart är vi inne i Juli månad :) Philip har tjatat och frågat efter karusellerna sedan i Januari HAHA. . men snart är dom här ...

Bjuder på en bild som jag hittade, tror den är från 2009
Älskade unge




/MammaJenny.

Kommentarer
Postat av: Rebecca & Albin

Ja och när det är k-dagarna så se viiiii!! :D:D:D <3

2011-06-15 @ 22:16:57
URL: http://albinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0