Glassbåten

Fick ett ryck innan och drog till Åhus Hamnen med syster Malin & Lucas och åt glass :)
Hallonlakris och Blåbärsglass satt fint en sån här fin månsdags kväll ..
Efter vi hade ätit glass gick vi bort till den gamla borgen så Philip fick busa av sig lite, vilket uppskattades mycket .



Bild 1 : Lucas försöker likna nått
Bild 2: Philip i den fina kvällssolen
Bild 3: Malin & Philip kollar läget


En ny dag full av möjligheter väntar i morgon, helt oplanerad, men funderar på att åka ut till mamma så Philip kan bada :) Gillar inte riktigt stranden för Philip hatar när han får grus överallt, sen är han ju ingen direkt badkruka så han badar ju mer än gärna och jag är inte så glad vid de iskalla vattnet nere i åhus hehe. Så mammas pool låter som en bättre ide tycker jag !!


Nu ska jag vika tvätten som jag tvättade innan idag och fortsätta kolla på Johan Falk .

/MammaJenny.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0