Just nu ..

Tvätten är i full gång och vi är sega både jag och Philip just nu.. Har gjort mycket idag känns de som :) Diskat 3 gånger, Totalrensat förrådet nere i källaren, Bytt sängkläder i båda sängarna och nu tvättas de ..

2 dagar kvar på dagis för Philip innan han tar sommarlov :). Han längtar till sommarlovet säger han hehe.. har faktiskt inget speciellt planerat denna sommaren, Philip ser mest framemot Kristianstadsdagarna och karusellerna hihi.. Skulle vilja åka någonstans iallfall, typ Tosselilla eller nått sånt enkelt.. Funderade lite på Zoo i Köpenhanm innan, men men .. vi får se hur de blir :)
Snart är det midsommar och Juli månad !! Vart tar dagarna vägen igentligen ?? Innan vi vet ordet av de så är de snart Oktober, Hallååå OKTOBER :) !! Det är ju så Lillebror är beräknad till, närmare bestämt den 9 Oktober :D
Längtar massor ..

Bjuder på en bild som togs alldeles nyss



Nu ska vi ner i tvättstugan och hänga upp tvätten och lägga i maskin nummer 3 och 4 :) Blidde mycket tvätt denna gången eftersom att ja bytte sängkläder och för att jag hittade lite bebiskläder i källaren när jag rensade där som jag ska tvätta tänkte jag :)

/MammaJenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0