Midsommar & ett par nya öron tack !

Då är midsommarhelgen snart över .. Dagarna går fort, alldeles för fort !!
Igår tog vi tåget till Lund där Stefan och Rebecca hämtade oss sen åkte vi till CenterSyd en snabbis och jag köpte en supersöt kofta till mig själv från Gina Tricot :) ..
Sen tog vi bussen hem till Rebecca och Stefan där vi traggade massa skit och hade allmänt trevlig, åt god midsommarmat och så klart JORDGUBBAR !! Jordgubbarna är ju de viktigaste haha..
Och idag tog vi bussen till Kävlinge hem till Moster Lena där även min mamma befann sig så vi slapp ta tåget hem hihi.. Kom även på den geniala ideén att vi kunde ta hem alla bebissakerna idag som jag skulle ha till lillebror i magen så slapp mamma köra mig ner om 3 veckor igen (då de var bestämt att vi skulle hämta dom) så mamma tjänade själv på de så så fick det bli :).. Har nu sorterat upp kläderna så i veckan som kommer ska här tvättas och vikas bebiskläder :D MYYS !

Tog hem:
En del kläder st 50-68
Babysitter
Babygym
Bilstol
Bärsele
Baby lekfilt
Spelmobil till sängen (med fjärrkontroll, AVANSERAT haha)
Skötväska

Tror de var allt.. ska försöka hinna med att lägga upp bilder på allt inom kort :)
Man längtar ju lite extra mycket nu när man tagit hem allt hihi..

Nu till något helt annat !!
TROTTS ! USCH ! Ett par nya öron till min son som FUNGERAR tack !! Lyssna vad betyder de ??
Mamma tröstade mig med att hon hade hon hade hört att om man hade "vilda" barn när dom är små så blir dom oftast lugna när dom blir lite äldre ?! HOPPAS innerligt att de stämmer HAHA ..
Trottsen är ju bara för mycket, vem uppfann den, den jäklen borde har pryl ;) !

Hoppas alla ni därute med barn har sluppit trottsen under midsommar :) För de har INTE jag !!

/MammaJenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0