På bättringsvägen :)

Näsan rinner och ögonen kliar, men jag får snällt vänta tills i morgon att ta någon allergimedicin då BM först måste säga vilken jag får ta .. Jobbigt att vänta ju :/.
Philip ville så gärna gå till dagis idag fast än att han är "enögd".. Barnen frågade han vad han hade gjort på ögat, Philip svarar: " en mygga bet mig så nu är jag en pirat" :) söta barn <3
Hoppas innerligt att han klarar sig från myggbett idag ! och föralltid ! Men vem kan undvika en mygga när dom finns precis överallt ?! Svullnaden runt ögat har lagt sig lite sen igår, skööönt !. Hoppas att han kan öppna ögat lite idag för då vet jag att de är på bättringvägen :)

Så hära såg Philip ut igår





Klibbigt och dant idag :S Hatar detta vädret, ge mig dunderåska och ösregn som kan skölja bort denna tropiska värme !! Va inne och duschade innan ja skulle lämna Philip på dagis, men de var ju knappt lönt haha. har ju äcklig och klibbig igen när ja kom hem :(.

Nu ska jag hänga i soffan och bara va ;)

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0