Sol & Bad

Torsdag, fredag & Lördag har vi spenderat hemma hos Mammsen & JoggeJo (mammas sambo). Poolen åkte upp igår förmiddes och de badades direkt när den var fylld hihi. Philip badade först av alla fast att de var svinkallt :S haha. Badkruka, vad är de ?!. Jag har solat mesta dels och njötit av vädret :)

Igår var jag, Malin & Lucas på BIO. såg Fast Five !! mycket bra film !! Philip fick stanna hos Mamma & Jörgen då bian varade ända tills 10 över 11 så Malin och Lucas sov här. Hade ett jäävla liv i lägenheten här ovanför i ca 1 timma inatt . GAANSKA JOBBIGT. Tjejen hade tydligen låst ute sin pojkvän haha. Polisen kom, sen var de lugnt igen :)
Eftersom att Philip sov hos Mamma & Jörgen inatt så fick Philip följa med Jörgen till hans jobb i förmiddes och åka/köra Hjullastare, SNACKA OM ATT PHILIP VAR/ÄR STOLT :P. Philip fick styra helt själv (med hjälp förstås) :) Han är så mallig över detta och jag kan tänka mig att dagispersonalen kommer få höra ett å annat om detta haha.. Underbara Unge <3.

Min mobil krånglar så kan tyvär inte lägga upp några bilder :(. men EN bild har jag lyckats få in iallafall :)

FEL HÅLL IGEN, jag blir galen !!

men den får duga :)

På bilden ser ni en arbetande Philip i högsta hugg. Han verkligen älskar att hjälpa till, speciellt i trädgården :) Jag är STOLT !

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0