SOOOOL :D

Kristiflygare och värme .. Värmen gör mig lycklig !!
Bara att solen lyser gör min dag mycket roligare, man kan ju göra så mycket mera ute och de blir automatiskt roligare :)
I morse/förmiddes tog vi en cykeltur ut till mamma i Vinnö (ca 7 km), härligt med friskluft + motion.. När vi kom hem till mamma åkte Philips lilla pool upp och fylldes med vatten. Philip hade poolparty med sig själv och jag badade mina fötter . SysterMalin tyckte att Philip skulle ha SKUM i poolen haha, snacka om att de blev skum, hade ju skum i hela trädgården till slut haha.
Philip gillade de iallfall så de är ju huvudsaken <3




Det bästa som finns är att se sitt barn lycklig !

Philip blev även klippt idag, DET BEHÖVDES ! Kanske syns på bilderna här att han var ganska långhårig hihi.. Kommer upp bild i morgon förhoppningsvis på den nya frillan :)

I morgon kväll väntas de BIO med syster Malin och Lucas. Fast 5 (eller hur dom nu kallar den) ?!

Nu ska jag fixa mina naglar. fila och måla om (ljusrosa glitter-nagellack) ...
Sen blir de soffhäng med kisen tills ögonen säger att man borde sova ;)

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0