Stranden

Idag besökte vi åhus och stranden för första gången i år :)
Jag, Philip, Sandra, Malin och Lucas tog bussen ner till åhus efter lunch och hade de supermysigt.
De blåste lite men inte så farligt, varmt var det iallafall. Philip badade direkt, fast inte så länge då det var lite kallt i vattnet idag hehe, även Lucas tog ett dopp. Jag doppade enbart fötterna. Hade fika med oss ner och massor med dricka, man ska ju dricka mycket när de är varmt, och av någon anledning så blir jag alltid hungrig när jag är på stranden så vi hade mackor, mazariner och saft med oss :) En glass blev det också innan vi åkte hem, Jag tog två kulor, Polka & Saltlakris med chokladdopp MUMMA !!


Lucas,Malin&Sandra                                   Philip



Philip sitter i sin egna lilla värld och filosoferar i sanden <3

Jag är supertrött ikväll och kommer enbart hänga i soffan !!
I morgon måste jag verkligen städa, HOPPAS på regn hela dagen i morgon så vi kan vara inne och städa och dona utan att ha dåligt samvete om de nu skulle vara fint väder hehe.
På lördag väntas de födelsedagsfest för Jennie Hägg som fyller 21 år idag :) Grattis till henne !
Så jag och Philip åker till Mamma på lördag eftermidda och stannar där till Söndag, gött att Mamma och Jennie bor två hus ifrån varandra så man slipper åka eller gå så långt när man ska hem..

NU åter till soffhänget och mysa med Kisen !

/MammaJenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0