110528

Städa, städa och åter städa, de är vad jag har jag hela dagen :)
Men bra blev de och rent..
Kisen tyckte de var superkul när jag skulle rensa kattlådan haha, hon skulle gärna hjälpa till.
Annars har hon mest sovit idag.

Åhh vad skönt det var i förmiddes när Philip kom hem igen, så nu är här liv i bygget igen, And i like it !!
Ska städa han rum ikväll innan han ska lägga sig, där ser ut som ett bombnedslag gånger 10 000 !!


som sagt där behövs städas !!

Kvällen spenderar vi med soffmys, gottis & läsk :)
Hade en mycket trevlig kväll igår i Önnestad med Sara, Markus,Josefin & hennes gubbe (minns icke vad han hette (förlåt) ) hehe. Skulle igentligen ha grillat där, men vädret var lite halvkasst och alla var hunriga så det blev till slut Pizza haha, men de var minnsan gott de mä :)
Första gången igår som kisen var hemma själv ett par timmar, och hon blev heelt galen när jag kom hem igen vid 11 tiden haha. sprang runder som om hon hade en raket där bak och kelesjuk (stavning?) var hon mä till 110 %.
Natten som varit var hon väldigt lugn till skillnad från den första natten :P.
HOPPAS på ännu en sådan natt :)

Bolibompa nu med min älsklingsgunge <3

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0