Andys lekland ..

Måndag och en segstartad sådan...

Ville så gärna puttsa mina fönster idag med kände inte riktigt att vädret tillät de tyvär, jag som hade energin buhu. Bestämde mig istället för att överraska Philip efter lunchen med en eftermiddag på Andys Lekland :). Sa till Philip att nu ska mamma hoppa in i duschen och fixa mig lite sen ska vi åka iväg. Philip frågade ju såklart direkt " VART SKA VI MAMMA ?!. " De är en hemlis sa jag :)
Färdigfixad och granner klädde vi på oss och hoppade på bussen in till stan, därefter började vi traska mot Andys lekand (Philip visste fortfarande inte vart vi skulle). När vi hade gått en bit så sa Philip : "men mamma, här går man ju när man ska till Andys lekand!! ", jaha där sprack de tänkte jag, men sa fortfarande inte vart vi skulle hehe, Smarta unge <3
Väl framme blev han överlycklig (fast än att han anade vart vi skulle). Han busade som bara den och för första gången vågade han skjuta med bollkanonerna.



Kommentarer
Postat av: lis

ska läsa ! :D

2011-05-16 @ 18:50:36
URL: http://minatremirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0