Åska och regn ..

Denna helgen har vi knappt varit hemma alls, Fre-Lör i Gualöv & nu är vi i Vinnö hos mamma/mormor. De åskar och regnar för fulla muggar . Philip syr och Sandra stickar hehe.
Solen söl för fullt hela förmiddagen och eftermiddag och då satt vi ute och Philip "jubbade" med Jörgen och Philip var så mögig när han kom in att de såg ut som att han hade sotat :P
En dusch för Philips del blev de och han njöt av att få bort all sputs.

Ingela "Plingan" kom på besök här innan idag och jag bakade en kladdekaga som tog slut på två röda sekunder :) Gott va de..

Finns de någon som kan inspirera mig i vad man ska skriva om här i bloggen. just nu är min fantasi på NOLL :/. . Känns som att jag bara skriver helt ointressanta saker hehe.

Nu ska jag hjälpa Philip att sy lite sen är de läggdax för honom <3

(kan tyvär inte lägga in några bilder från mammas dator) :(

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0