En kväll på dagis ..

Philip har deckat som en slagen hjälte i soffan här bredvid mig . Han var såå trött efter att vi kom hem från dagis där vi fick se på alla underverken som barnen har gjort under årets lopp.Där var dock bara en ända bild uppe som Philip hade gjort så de gjorde mig faktiskt lite besviken, men de kommer väl fler tilfällen :) 
Efter att vi tittat på allt så slog vi oss ner ute på gården i solskenet och åt vår fika och snackade lite skit :) Emma hade söta Elin med sig och de var väldans trevligt att träffa Elin som varit borta såå länge :)
Mycker trevligt att snacka med Emma också såklart, har ju inte snackat med henne på superlänge och hoppas att vi kan börja snacka lite mera framöver !



Herr & Fru är på tvn, kanske inte mitt favoritprogram, men har inte så mkt till vad då jag endast har 1:an, 2:an, 4:an och barnkanalen hehe :P Valde ju faktiskt att skaffa mig denna söta vinröda lilla laptopen istället för att lägga onödiga pengar på massa tv-kanaler som jag knappt tittar på :) så ja, jag är väldigt nöjd med mitt val ..

En ledig och oplanerad fredag har vi framför oss.. Om vädret håller i sig så blir de nog en runda till parken i morgon med picknick ..

Ha en fortsatt mysig torsdagskväll mina vänner.

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0