Katt, ensam tid & vänner <3

Idag har jag bara gått runder istan i min egen lilla värld .. Fönstershoppat och fikat heelt för mig själv :) Kände att jag behövde de faktiskt, en förmiddag helt för mig själv ..

Som ni kanske har läst på FB så får vi en ny familjemedlem i helgen, En liten kisekatt :) (hona) Philip bestämde i morse att hon ska heta Snuffsan, få se hur länge de varar, han har ju en tendens till att ändra sig ganska snabbt hihi..
Så på lördag förmidda ska vi åka och handla kattlåda, matskålar och lite sånt som behövs till den lille kisemisen ..
Ska vli skoj faktiskt att ha ett litet husdjur, speciellt om kvällarna när Philip har somnat så har man ju nån att kela med :)

Längtar även till freedag :) !!. Så ska jag hem till Sara och Markus på lite grillning (tror ja de blir) och bara ha allmänt trevligt. Jag sjukt längesen jag lämnade bort Philip för att hitta på något själv med mina vänner, och de ska faktiskt bli skoj :) Man kan ju faktiskt hitta på saker fast än att man är gravid !! Många tror ju att man inte ska gå på fest och sånt. men klart som fasen att man kan de, finns ju läsk om man nu tvunget ska dricka nått hehe ;)
Så ja de ska bli sjukt kul :)
Är även bjuden till en 25 års fest som ska bli sjukt kul att gå på :) så roligt att vännerna tänker på en fast att man inte kan festa (supa).. Är även bjuden på en 21 års fest, så jag har fullt upp hehe.

Längtar även till kristianstadsdagarna då jag och kusin Rebecca (Albinsmamma.blogg.se) ska ut sista fredagen och mysa för oss själva <3 Äta gott och strosa runder och snacka med folk :)

Nej nu ska jag kränga vindruvor !!



/MammaJenny.



Kommentarer
Postat av: Kusin Rebecca

Jag längtar också :D:D<3

2011-05-25 @ 21:18:47
URL: http://albinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaaa det ska bli mys på fredag! Lite alkoholfritt ska vi med dricka :D Puss <3

2011-05-25 @ 23:30:24
URL: http://pekkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0