Morron morron :)

Ännu en regnig dag :( Regnkläderna och gummistövlar på traskade vi till dagis 8.30, Philip gick hela vägen själv, jag han måste ju öva nu så han orkar gå längre streckor sen när lillebror kommit :)

Hade en fruktansvärd mardröm inatt. vaknar till och från hela natten och var helt jävla svettig :/. Har nämligen NÅGON som lägger pengar och alkohol på min balkong med jämna mellanrum, fattar inte vad hon/han vill ?! Visst de är ju nice med extra pengar. men va fan de är ju hel-läskigt ju !!
Och alkoholen ?? De läggs i en kakpåse eller i en godis påse med massa tejp runt, VARFÖR ?
Men iallafall, den dära drömmen jag hade, jag drömde att Philip var ute och lekte och jag satt i vardagsrummet med dörren öppen så jag kunde se han hela tiden, och helt plötsligt så kändes de som att någon stod och stirrade på mig och fotade mig. Kollade bak (där de kom ifrån) och såg Philip stirra på mig så sa han: Mamma, de är han !!. . Jag såg hur mannen började springa och jag snabbt ut och försökte ta in Philip. men den ära mannen typ hypnotiserade Philip så han fick Philip att inte vilja gå till mig utan Philip sprang till mannen istället !! :/. .

Kan man drömma något värre ellor ???
När jag vaknade i morse (04.15) kollade jag direkt att Philip låg kvar på sin plats i sängen puuh, de gjorde han :) Gick dirket bort och tog Philip och la honom i min säng. sen höll jag honom i handen ända tills de var dags att stiga upp 07.00 <3

Usch ja. dessa drömmar..

Nu ska jag bara hänga i soffan och datanörda mig litta,. sen ska jag diska :D Jippi.


Kan någon förklara för mig hur man får bilderrna på rätt håll ?!?!?!



/MammaJenny


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch vilken mardröm! Nice med pengar dock ;) . Bilderna ändrar du när du lägger in dom på datorn. Vet inte vad du har för telefon eller kamera men du måste lägga in dom i datorn innan du kan ändra dom! :)

2011-05-17 @ 10:22:38
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: jenny&philip

svar till petra: ja jag lägger in dom på datorn först via telefonen. och där ändrar jag bilder så dom blir på rätt håll. men sen när jag laddar upp dom på bloggen så vänder dom sig igen :(

2011-05-17 @ 10:51:34
Postat av: Petra

Vad konstigt! Nej då har jag inte en aning :)

2011-05-17 @ 16:20:48
Postat av: Veronika

Usch ryser i hela kroppen när ja hör din dröm, hoppas nästa natt blir bättre!

2011-05-17 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0