När ska ungen somna ?

Klockan är snart 9 och Philip är knappt trött än ?! Hur orkar han vara vaken så länge när han ändå varit på dagis halva dagen och busat ?.. Jag fattar inte vart all energi kommer ifrån hehe.
Han kunde ju gett mig litta tycker jag, jag däckade på soffan vid 7 :O, inte alls meningen, kände mig såå dum när jag vaknade av att Philip stod och petade på mig 30 min senare :/. "mamma, du somnade nog, men de gjorde ingenting för jag lekte ändå bara på mitt rum" <3 ÄLSKADE GRABB .

Blev visst ingen fönsterputtsning idag heller...... Känns som att de kommer dröja liiiite till innan jag gör de. för de är ju såå lätt att säga, " Ja, jag gör den i morgon" :P

Igår när Philip hade somnat för natten så målade jag mina naglar :) finfint blev de, svarta tippar med glitter. Skönt att mina naglar äntligen har börjat växa som ogräs !!
Och min utväxt i håret ska vi knappast snacka om haha. den heter DUGA ! Min fina kusin Rebecca ska få äran att lägga in nya slingor på mig när hon och Albin kommer på besök om ett par veckor (om ja orkar vänta tills dess hehe).

Nu är de House på TV och de ska jag minsann glo på :)

Bjussar på en bild på mina naglar



Nej men kolla. bilden är på RÄTT HÅLL woohoo :D
inte nån speciellt bra bild men den får duga till er !

/MammaJenny


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja eller hur jag fattar inte heller hur ungarna kan ha sån energi! Kewin kan hålla fullt ös fram till 12 helt utan problem! Fina naglarna blev :) Pussis

2011-05-18 @ 09:48:21
URL: http://saralinaemili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0