Ny och FIN utsmyckning här på min blogg :)

Jag är supernöjd med min fina utsmyckning här på min blogg .. Tack till Albinsmamma.blogg.se (kusinen min).

Philip ligger i sängen och ska sova, äntligen har jag fått honom i säng i någerlunda vettig tid :)

Idag har jag haft en mycket rolig dag på stan med syster Malin. Vi shoppade inget, men hade fruktansvärt rolig ändå hihi. Fick Malin att prova massa roliga kläder som jag VET att hon ALDRIG annars skulle tänka sig att prova, Ja roligt hade vi allt :) Ett av plaggen satt faktiskt riktigt snygg och de tyckte hon själv mä, så lite nöjd är man ju att man tvingade på henne alla dom roliga och knasiga plaggen ;)

Sen var de ju dethära med att vara gravid .. .. Känner mig som en lönnfet äckelpotta ibland när man går här med magen i vädret och svettas ;)  Visst är de vackert att vara gravid, men ibland känner man sig jäävligt OSEXIG ! 
 
Nu till något heelt annat, I morgon är de vernisage på Dagis, ska bli mycket spännande att se vad kidzen har haft för sig under året. alla deras mästerverk :)
Vi har även blivit tillsagda att ha fika med oss, mysigt. Men de är en konstig tid (kl 5 ska vi vara där). då brukar vi ju ära midda, så jag bestämde mig för att vi tar middan med oss :P. fast de blir något enkelt, tänkte mig pastasallad med köttbullar och lite sånt gott ..

Soffan ropar på mig och jag ska inte svika ;)

/MammaJenny




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varsågod min älskade kusin!

2011-05-18 @ 20:25:36
URL: http://albinsmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Riktigt snyggt blev det!

2011-05-18 @ 20:45:17
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0