Regn IGEN .....

De regnar IGEN :( På dagis idag skulle dom ju ha Uddeloppet, så regnar de :( tur att de finns en person som uppfunnit regnkläder :) TACKAR TACKAR för de ;) Dom skulle även grilla korv efter att dom sprungit loppet, mysigt . Hoppas vädret blir bättre så dom slipper bli dyblöta !!

Här hemma sitter jag mest och degar och vädrat ut lite så de kommer in friskluft. för de behövdes. Vid midda kommer Pappa&Janet på lunch. Var och köpte frallor och lite pålägg innan. Köpte även en glasstårta hihi. kunde ju inte motstå priser 10 KR :D. Willys har massor med kampanjvaror nyförtiden sen dom började bygga om, och de gillar vi (iallfall jag) ..

I slutet av Juli, början på Augusti tar jag och Emil (pappan till nykomlingen i magen) en tur till Ullared för inköp till lillebror :) De jag vet änsålänge som ska inhandlas där är :

Madrass till spjälsängen
Sängkläder till lillebror
Spjälskydd
.

Vi har ju som sagt kläder i massvis eftersom att min kära Kusin Rebecca (Albinsmamma.blogg.se) har massor och grabbakläder både efter hennes egna tillskott Albin<3 & mitt underverk Philip<3. Så kläder behövs de knappt hehe, Billigt och bra :P.
Så innan vi åker upp till Ullared blir de till att åka ner till Rebecca, Albin & Stefan för att hämta hem allt vi ska ha och sen blir de kompletring i Ullared .
Måste även investera ett skötbord, för de jag hade till Philip är så vingligt så de vågar jag knappt anväda igen hehe.

De vi redan har som vi inte behöver köpa är:
Barnvagn
Spjälsäng
Babysitter
Babygym
Bilstol
Och MASSOR med kläder.

Och jag bara längtar tills dagen kommer då de INTE är förtidigt att sätta upp spjälsängen och allt de dära roliga hihi :). Kommer nog göra de när jag är över vecka 30, känns mest lagom så tycker jag. Men innan jag kan göra allt de dära roliga måste jag rensa ut i förådet i källaren så jag kan trycka ner lite mög till där !!

De var allt jag hade att skriva just nu, Kommer säkert mer ikväll !

/MammaJenny.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har ett fin fint skötbordet som jag knappt använt. Så vill du inte lägga pengar på ett helt nytt så kan du få köpa mitt. Ullared, jag vill också!!!!!

2011-05-24 @ 10:32:51
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: jenny&philip

vilken färg är de på skötbordet :)?

2011-05-24 @ 11:24:28
URL: http://blivandetvabarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Skicka ditt nr så ska jag skicka en bild:) 0709556873

2011-05-24 @ 11:29:51
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0