Städning pågår :)

Idag är det städdag för min del, och jag gillar faktiskt de :). Ska även tvätta ikväll så man har en hel, fint och ren garderob när de är ny vecka !
Har även hunnit med veckohandlingen i förmiddes, skönt att ha de gjort.

Har en gnällig och lite trött Philip här hemma som definitivt har vaknat på FEL sida idag :/ Hatar sånna dagar, men alla vi som är föräldrar vet mycket väl om att går INTE att komma ifrån denna trotts (tråkigt men sant) hehe.
Idag går jag även in i vecka 21 (tror jag) har dålig koll på detta asså haha.
Känner mig lite trött ganska ofta nu så jag har på känn att jag åker på dessa ÄCKLIGA järntabletter BUHU !!
Hoppas jag slipper ;) ..

Dagens magbild
v.21


Nu ska bi äta lite mellanmål (lite sent) men bättre sent än aldrig ;)

/MammaJenny


Kommentarer
Postat av: Sara

Fiiiinis <3

2011-05-24 @ 19:23:02
URL: http://pekkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0