STOLT ...

Idag är en sån seeg dag känner jag.. Philip min prins är på dagis och jag saknar honom, här är ju så tyst och tråkigt när han inte är hemma :/.  <3
Var föresten på utvecklingssamtal på dagis igår :), Gick hur bra som helst.. Allt verkar jättebra och man kan ju inte bli mer än stolt över sin prins när man hör alla dessa fina ord från fröken om Philip :).
Fick även veta att han lärt sig att sy hihi. så gulligt de lät när fröken sa de.. Hon visade mig vad han hade gjort och jag blev helt tårögd jue <3 De var jättefint och jag är så STOLT !! . Så jag har bestämt mig för att jag ska leta upp en affär som säljer sånt så man kan köpa hem de till honom så han kan sy och varva ner om kvällarna, tror de kanske kan vara en bra lösning eftersom att han har lite svårt för att just varva ner på kvällarna och kommer därför inte isäng i tid ..

Har varit och handlat för en stund sen till grejset som ska vara på dagis ikväll :) Vi ska ha kall pastasallad med oss MUMS :) Hoppas bara regnet håller sig borta ikväll för vi skulle tydligen sitta ut och äta .


STOLT MAMMA TILL DENNE GRABB !!


Kommentarer
Postat av: Petra

Med all rätt :) Ha det så trevligt ikväll!

2011-05-19 @ 13:25:45
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0