V. 20 idag :)

Idag går jag in i vecka 20 i min andra graviditet :)

Jag mår skitbra, i börjar mådde jag piss, illamående och sånt trams.
Jag är såå ivrig och vill bara ställa alla saker på plats, som spjälsängen och allt de dära roliga, men lite tidigt än tycker jag ..
Vagn har vi iallfall redan köpt, hittade en nästan sprillans ny Urban Jungle på blocket som är såå snygg :) Vi slog till direkt och är helnöjda änsålänge :P
Endast liggdelen vad använd i ett par månader och sittdelen var oupppackad :)

Bolibompa är igång här hemma och vi myser i soffan med kladdkaka och glass..
Blir till att försöka få Philip isäng i vettig tid ikväll eftersom att i morgon väntas dagis :)
Han har varit uppe sent hela helgen (fattar inte hur han orkar) hehe. minst till kl 9 har han varit uppe.

Dagens mage


Vagnen



Vet inte hur jag får bilderna på rätt håll :(


/Mammajenny


Kommentarer
Postat av: Sara =)

Jag har laddat hem ett bildprogram till datorn. Picasa 3 där jag kan fixa med bilderna och vända dem på rätt håll.. :) Skriva text o göra dem svart o vita m.m..

2011-05-17 @ 15:59:26
URL: http://everodsslott.blogg.se/
Postat av: Malin

Den vagnen är så fin!:)

2011-05-17 @ 21:26:35
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: johanna

men vända bilderna kan man ju göra i det vanliga programmet man har när man tittar på bilderna. typ windows fotovisare.

2011-05-17 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0