Freeedag =)

Fredag IGEN ?! Tackar jag inte nej till för det betyder HELG och massor med tid att umgås och min goa pågar <3.

Var på lekdejt på Barbacka i förmiddes med Manilla, Markus och Wilton och som allt hade vi mycket trevligt med massa snacka och bus med barnen. Hann även med att städa hos min mormor innan och att köpa present till en pojke på Philips dagis som ska ha barnkalas på söndag =).

Helgen är fullbokad med besök och allt annat, I morgon kommer min kära kusin Rebecca och hennes son Albin, även en kompis till Rebecca kommer också, ska bli såå skoj att få träffa henne för de var längesen man såg henne, kommer även blir första gången hon får träffa Noah med =)
Blir en tur på stan och Lunch med tjejerna och barnen i morgon förmidda, sen ett snabbt besök hos mormor. Hem efter det och fixa Rabarberpaj till eftermiddagsfikat.
På söndag är det dax för barnkalas för en pojke på Philips dagis, spännande för Philip då det är hans första barnkalas han blivit bjuden på =).

Just de, ska även tvätta i morgonbitti 7-10 haha.

.................................................................................................................


Sänder min pojkvän lite extra kärlek idag då jag insett att jag är lyckligt lottad

tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan blåst å tö
tänk dig en sommar utan havets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
så känns de för mig en sekund utan dig



Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid är vi två!
Vet du att jag tycker om dej?


JAG ÄLSKAR DIG JOHANNES !

............................................................................................

Lite bilder på barnen =)









Mina barn är det bästa som hänt mig och jag kan inte bli en bättre mamma än jag redan är, jag gör mitt bästa för att vara bäst och allt för att mina barn ska må bra, ni är älskade tusen gånger om !! <3

/MammaJenny.



Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

jag hittade dig via en annan blogg :) jag är jennifer, bor i kungälv med min mann, barn och hund :)



haft en bra dag?:)

2012-04-27 @ 20:06:29
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0