Härliga Söndag

En söndag som denna vill jag alltid ha =)
Vi har haft såå fint väder hela dagen och vi har varit ute en hel del. Gick ut vid halv 12 tiden för att sedan lämna Philip på kalas hos en kompis, påvägen dit tittade vi på massa roliga saker och Philip plockade blommor . När Philip var lämnad så gick jag och en sovande Noah i vagnen ut till Egna Hem för att möta upp Manilla, Marcus och Wilton :) Handlade lite på Willys Hemma och tog sedan en glass på Mc Donalds. Sen hämtade vi Philip från Kalaset och gick hem till oss och gjorde köttfärspaj, MUMS !

Lite bilder från dagen som varit :)



Noah gungar :)


......



Njuter i vårsolen :)



:)



Philip ville gå så nära vattentornet som de gick, men blev ju faktiskt en aning besviken då dom nu satt upp staket runt om hela utan att sätta dit någon grind :(. Philip ville gå ända fram, men de gick ju inte...



Jag- Philip, är du trött ? Philip- Nej ! Fem minuter senare somnade han i soffan <3



Nu ska jag njuta av denna söndagskväll i lugnet framför tvn !

/MammaJenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0