Måndag =)

GE MIG MOTIVATION TACK !!

Ja de hära med att blogga går verkligen segt, hittar inte redigt motivationen till de, men hoppas att jag kommer igång på riktigt snart =). Vet heller inte redigt vad jag ska skriva om för jag har tänkt ta bort lösenordet på bloggen och se hur de går !. Skriver man om fel saker så får man väl skit för de, så får fundera på vad som kan vara intressant för de som läser ...
Nog om de ni kör vi !!!!

Måndag IGEN och veckorna bara flyger iväg, ja tiden går alldeles för fort !!
Noah blir ju snart 7 månader (9 maj) !! 7 MÅNADER, han föddes ju nyss ?!?!..
Noah är en väldigt envis liten rackare som börjat hitta på bus.. Fick låna en gåstol av en familj som bor här i samma hus som vi så han kommer ju åt massa saker nu som han inte gjorde innan haha. som tex, att dra ut sladden till TVN och dra ner sakerna från soffbordet, och när man säger AJABAJJA Noah så tittar han på en och sen vänder han sig om och början gråta, men han måste ju lära sig att sådana saker får man inte röra... Han har även kommit underfund med att man kan öppna och stänga lådorna i köket, vilket han tycker är jätteskoj, speciellt när de smäller när han stänger dom hihi.

Idag fick Noah en helt ny gåstol av sin farmor =) Super fin, den spelar och blinkar å har sig ..





Mammas skåp är också väldigt roande för en buse som Noah =)

PHILIP, ja han blir snart 5,5 år min stora påg.. Allvarligt, kan någon stoppa tiden  ?!
Vill inte att tiden ska gå så fort, de är läskigt .. Jag hinner ju knappt med i Philips utveckling, han utvecklas hela tiden, varje dag, varje minut, varje sekund ! Ett sjuhelsikes humör har mä, vart fasen kommer de ifrån haha, inte kan de väl komma från mig ?!, nej jag är väl gudasnäll och gör aldrig nått fel ...... ja de kan ju diskuteras ;)

Philip hatar verkligen att vara med på kort, men här kommer iallfall ett som jag lyckades muta mig till haha <3



De finaste i världen är väl ändå när man får barn ?! Det finns jobbiga stunder men gud vad det är värt besväret !! Håller ni inte med så vett i tusan asså ;)

Min motivation är JUST NU på topp till att blogga, men de hinner väl ändras till lite senare haha. Kanske kanske kanske kommer ett inlägg till lite senare !

Här från ni en kladdig PUSS !
/MammaJenny.


Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Du har så rätt så!

Inte ens mormor och morfar la märke till det =)

2012-04-23 @ 21:40:36
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Så fin blogg du har.



Goa Noah! Så fin gåstol.Ja visst når dom en hel del ha ha. o snabba blir dom =)

Mm stoppa den där förbaskade tiden hade varit så skönt att kunna göra. Man hinner knappt med. Lukas e snart 1 år ju. Snyft

/grannen

2012-04-23 @ 21:49:41
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

härliga bilder som alltid, allt bra idag ? :)

2012-04-25 @ 12:32:17
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0