Söndag =)

Idag är det äntligen söndag som Philip sa de första han gjorde när han slog upp sina rådjursbruna ögon 06.15 :)

Jag denna söndag innebär att Philip ska gå på sitt allra första barnkalas, en pojke på dagis som fyller år :). Philip har sett fram emot detta kalas sen inbjudan slank ner i brevlådan. Otroligt nog så har han inte tjatat halvt ihjäl mig efter denna söndag hehe .. Ska lämna Philip kl 13 på magasinet där kalaser ska vara, sen beger jag och Noah oss ut på en lång promenad i hopp om att regnet håller sig borta :).
Ska ha underbara famlijen Andersson med oss hem efter att jag hämtat philip, så då blir det hem och slänga ihop en Köttfärspaj!

Ingredienser som jag använder till mig egna köttfärspaj:


ca 500g köttfärs
tacokrydda
1 röd paprika
2 paket/burkar cream frech
1 paket bacon
&
smördeg

Inget avanserat då det nästan aldrig finns ork från min sida att stå och laga världens nobelmiddag hehe.. Jag tycker denna paj är supergod och ännu godare blir det med en färsk sallad och några vitlöksbaguetter som tilltugg :)



Här är en bild från när jag gjorde denna supergoda paj förra gången =)
Kanske inte bästa bilden, men den duger !

Nej nu blir de frukost, ha en fortsatt trevlig söndag allesammans och håll tummarna att solen timmar fram och regnet håller sig låååångt långt bort från mig ;)

/MammaJenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0