Tisdag ...

Tisdag och de var dags för dagis igen efter som vanligt 3 dagars ledighet för Philip :)
Haft fullt upp hela dagen, varit överallt och ingenstans haha. man hinner ganska mycket om man bara vill !!
Min dag har sett ut så hära:
Lämnat Philip på dagis, Gick till mormor och hjälpte henne vika tvätt, in till stan kl 09.15 ca och köpte kakor till mormor för hon skulle ha tanterna på besök, träffade Manilla, Marcus och Wilton och fikade på trendie, hämtade philip på dagis kl 12, hem och gav Noah mat, bytte om och gick till lekplatsen med Petra och hennes två barn, gick till Willys och handlade det som fattades till kvällens midda, bjöd Manilla och Marcus på midda sen busade vi lite med barnen, nattat Noah och NU äntligen sitter jag ner i soffan och tar de lugnt =). som sagt jag har haft en hel del å göra idag, men de gillas för jag hatar att bara sitta hemma och inte göra nått hehe ..

Ett stort tack till Manilla och Marcus för sällskapet ikväll !

Noah sover gott efter en dag full av händelser, jag och Philip sitter i soffan och kollar barnprogram, snart dax för Philip mä att bädda ner sig inför natten.

En bild på Noah när vi var på lekplatsen



Lekplatsen vi var på kände jag inte till förrens Petra sa att den fanns haha. En ganska så ny lekplats som ligger bakom de nya dagisen på Charlottenborg.



En del av lekplatsen :) Finns lite mer till höger om bilden ..

I morgon har Butik Lilla E kundkväll 18.30-20.00 med massor av erbjudanden och jag VILL dit ! Veronika frågade om jag ville hänga med så jag hoppas på att Pojkvännen ställer upp och passar philip ett par timmar så jag kan gå dit :) .. Får flirta lite extra ikväll haha <3

Puss på örat ;)
/MammaJenny.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Så fint fotot blev på Noah.

Nästa gång får vi ha fika med oss!

Hjälpte det att flörta med killen? ;)

2012-04-24 @ 22:16:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0