Trottsåldern, vem fasen uppfann den !!!! ?

5 år och detta humör ?!

Helt ärligt så förstår jag inte hur ett barn på 5 år kan ha ett sånt sjuhelsikes humör som Philip ?!
Humörsvängningar värren är en tonåring med mensvärk !! haha
Inte alls för att vara elak eller nått sånt alls, men ibland så undrar jag faktikst om Philip kan ha någon form av damp eller nått liknande, han har svårt att sitta still, kan inte konsentrera sig ordentligt, humör som en sur tonåring och rapp i munnen (kaxig) :(. Ibland vet jag faktiskt inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska hantera detta :( Är de bara trottsåldern som spökar ??  Finns det någon där ute som har något förslag på hur jag ska fixa detta på ett bra sätt och kanske är de någon där ute som har ett barn men just damp eller ADHD eller nått liknande som vet hur barn är när dom har de ?! Och kanske ge mig tips och råd på hur man kan gå tillväga med detta, är tacksam för alla svar =) !

/MammaJenny.

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

godmorgon :) idag äntligen skiner solen :) vad händer hos er idag ? :)

2012-04-28 @ 10:49:00
URL: http://frureinhold.se
Postat av: elina

Så känner jag om Nea också ibland, tror dock att det är 5års trotsen som spökar ;) jag är inte en superduktig mamma när hon vänder det humöret till men försöker i alla fall visa vem som bestämmer, jag har ju å andra sidan i gen liten bebis att ta hd d om samtidigt. Men som sagt tror jag att det bara är trotsen så håll ut ;)

2012-04-29 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0