27 Februari <3

Idag fyller min äälskade stora grabb 5 ÅR <3
Jag kan inte fatta var tiden tar vägen !?.
Jag minns det som igår när vattnet gick halv 8 den tisdagsmorgonen den 27 februari 2007.
19.10 kom du till världen älskade Philip <3.



Och om 10 dagar blir lilla Noah 5 månader <3



Finns inget bättre i Livet än mina barn !!

Som sagt idag är det Philips födelsedag och den börjar med en lugn förmiddag sen i eftermiddag blir det barbacka med mammagruppen :) Ikväll har Philip bestämt att vi ska baka negerbollar och kanske göra en tårta .

De hära med att blogga är nog inte min grej men jag gör ett nytt försök, så de min blogg en chans ;)

/Mamma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0