Blogg ?

Blogga eller ej ? Är sjukt dålig på de ..
Som ni alla vet har ja gått och blitt tvåbarnsmamma :)
Noah kom till världen den 9 oktober 01.52 (på BF datum).
Livet rullar på i full fart och Noah har redan hunnit bli 3 månader och Philip är en stolt storebror.

Vart tar tiden vägen ? Philip fyller 5, ja ni läser rätt, 5 ÅR ?! De går alldeles för fort !!
Innan jag hinner blinka flyttar han hemifrån. skaffar flickvän, skaffar egna barn och hela baletten ... Och noah börjar skolan ... usch, de är bannemej deprimerande att tiden går så fort !

Lilla, eller ja, lilla å lilla, Noah växer så de knakar och visar nya saker varje dag :). Han är en väldigt livlig krabat och han verkligen HATAR att ligga ner om han är vaken, han ska stå och hoppa å grejja hehe. Han sover hela nätter och har gjort de sen han va ca 1 månad gammal.
Nu tänker jag skriva en sak som jag tror att ett par personer kommer läsa och ta (kanske) illa upp, men de struntar ja i för ja är så sjukt irriterad på Noahs pappa !! Gnäller om att han ej får ha Noah själv ( vilket ja anser att han inte klarar av eftersom att han inte känner Noah för fem över) och nu har han gått å sökt jobb i HALMSTAD ?????!!!!! och får jobbet !!! Han flyttar dit och verkar tro att allt är OK ... Men hallåå ? För de första kommer de ta fan så mkt längre tid för honom att lära känna Noah .. för de andra så går man väl inte å söker ett jobb överhuvudtaget så långt bort när man (som han säger) vill lära känna sin son... Nej han får bannemej skylla sig själv nu !
Sorry för detta lilla aggresiva inlägg, men va tvungen att skriva av mig lite !

Nu till nått mkt roligare !! Har ju gått å skaffat mig en karl ;)
En helt fantastisk sådan <3. Många var skeptiska i början till detta men jag gav mig inte ! Och nu har de personer som var skeptiska ändrat uppfattning helt och de glädjer mig :).

Lite stelt inlägg kanske, men de får duga för idag !
Jag hoppas att jag kommer fortsätta blogga och håller gnistan uppe :) Uppmuntra mig !



Philip och Noah precis innan jul



En glad fis :)



Här är Noah bara ett par veckor gammal och Philip visar stolt upp honom :)

Kommentarer
Postat av: Petra tvillingmamma

Han borde inte få kalla sig pappa!

2012-01-12 @ 08:11:21
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis så känner jag ! . ångrar idag att ja valde gemensam vårdnad !!

2012-01-12 @ 09:29:37
Postat av: Anonym

Usch jag känner igen de där,

när de går mig på nerverna brukar jag kränga ur mig till min sambo att där fick du för att du skaffade barn med fel människa.. Usch vad dumt!! Tyvärr är de så när människor inte är lämpade till att vara föräldrar.. Du har klarat av första barnet galant ensam så de är ingen tvekan om att du kommer bli en helt fantastiskt ensamstående två barns-mor =)

2012-01-13 @ 13:41:29
Postat av: jenny

vem är du som skrev anonymt inlägg ?

2012-01-14 @ 10:25:45
URL: http://blivandetvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0