En lugn söndag ..

Vi har haft en lugn och skön söndag som startade kl 8.15 i morse då Noah vaknade :). Philip sov hos min mormor och de hade gått hur bra som helst. Jag och Noah gick vid 09.00 tiden för att hämta hem honom och jag städade till mormor och lagade mat till oss sen gick i hem i lugn takt i de fina vädret..

Har jag föresten sagt att jag har en bebis som är väldigt duktig på att sova om nätterna :)?
Lägger sig nästintill alltid vid 8, somnar direkt (oftast) sen sover han till ca 7 halv 8 på morgonen, hur gött är inte de ?!. Fast nu när han är förkyld så vaknar han till nån gång under natten och vill mysa lite, men vad mer kan man begära när dom är sjukt ?.. Ja, jag kan inget mer än att vara jäkligt nöjd !
Philip är också väldigt duktig på att lägga sig i tid om kvällarna, oftast lägger han också sig när Noah ska sova vid 8. dock vaknar philip typ en timme innan Noah på morgnarna. men va gör de om hundra år när jag ändå har fått min sömn som jag behöver för att orka hela dagar med två underbart livliga pågar <3.
I morgon är de måndag och äntligen dax för en träff med mammagruppen :), denna gånger ses vi på Barbacka . LÄNGTAAR !

Föresten är de någon som vet vrf de ej går att lägga upp bilder här ?
Försökte igår och har försökt idag .. aja, strunt samma.. de får komma en bildbomb sen när de funkar igen :)

/En stolt morsa !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0