Framsteg, trotts & Barbacka

Ja här hemma händer de grejer minsann :)
Noah är idag 3 månader, en vecka och en dag gammal och allt flyter på som på räls !
För någon vecka sen så upptäckte han sin egen hand. Så när han ligger själv på rygg så stirrar han på sin egen hand i evigheter :). De är såå kul att få följa ett barn som förändras så mycket under så kort tid, ja innan man vet ordet av de så fyller dom 1 år och går/springer och har sig !
Philip är trottsig som tusan och ibland, eller ja, ganska ofta känner jag att jag inte riktigt räcker till :(
Jag tror att alla föräldrar känner så någon gång. Idag har de varit hopplöst ! Så fort han inte fått som han velat så slängs de saker hej vildt på rummet och där ser just nu ut som ett bombnedslag !!
Jag vet att jag varit alldeles för snäll när de gäller regler och sånt innan Noah föddes, och de får jag såklart sota för nu :/ ( jag får skylla mig själv ). Men nu är de andra bullar och jag SKA klara det och jag vet att jag KAN för viljan och självförtroendet är på topp :). Bättre sent än aldrig .
Klockan är nu 19.15 och BÅDA barnen sover redan, inte illa pinkat ;)
I eftermiddags var vi på Barbacka med mammagruppen och som vanligt lika trevligt. Vi bestämde att vi skulle ses där istället för på BVC då alla syskonen till bebisarna inte är så roade av att leka med bebisleksaker på BVC, så idag var där full rulle på Barbacka :).
/Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0