Lördag....

Här sitter jag i min ensamhet .. Noah sover gott i sin säng och snoret bubblad :/. Philip sover över hos min mormor och jag ska alldeles strax ringa och höra hur de går, saknar mitt barn ju ! Jag kan garantera att Philip har de bra där för min mormor är bäst <3.
Har fått en jäkla massa motion idag, gick bort till mormor och lämnade Philip sen vidare ända ut till ishallen och tillbaka in till stan för att ta bussen mot Åsum där jag och Noah hälsade på Thette, Helle & Thettes pojkvän :).Blev bjuden på världens godaste äpplakaga :D.
Gladiatorerna är på i bakrunden medans jag tänker slappa med datorn i knäet resten av kvällen och bara va !.
I morgon efter jag och Noah stigit upp blir de fixa till oss och sedan gå bort till mormor och hämta Philip och ja ska även hjälpa mormor att städa. Sen i morgon eftermidda händer de ej mycket.. Vill hitta på något, men vad ? Jag hoppas på lika fint väder som idag så man kan spendera några timmar utomhus :)
(Går inte att lägga upp bilder ??  Fattar NOLL !)
Nu ska mina små hjänrceller få vila litta ;)
Tackar för mig, jag bugar och bockar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0