Mormor och Jag

Grå tråkig torsdag .. Tvätten är i full gång och Noah sover en stund :) Philip leker fint på rummet och gör hänger i soffan .. I morgon blir de stan med Lisa medans Philip är på dagis. Vincent kör ju igång sin REA i morgon så jag tänker minsann vara där när dom öppnar !! Köpa present till mitt kusinbarn som fyller 2 på måndag är också ett måste i morgon :)

Visst finns det inget bättre än att kunna hjälpa andra människor ? varesej de gäller en främmande person eller en släkting .. Min käre mormor är en person som jag älskar att hjälpa och gör de så fort jag kan. Idag blev de att byta gardiner i köket och rensa bland alla hennes papper då hon är en baddare på att samla på sig en massa skit hehe ..
Hon har ju några år på nacken och vi brukar säga att hon är 25+moms :P. Jag känner nog ingen person som är mer envis än hon, fast än att hon ett par gånger har gått och trillat och slagit sig nästan fördärvad så är hon likaväl på benen dagen efter och de gör mig till ett stolt barnbarn :)
Idag håller jag mina tummar och tår extra hårt då min käre pojkvän är och provjobbar idag :)
Hoppas han kommer hem med världens största leende och säger att han fick jobbet.
JOHANNES<3



/Morsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0