Piplarsson ..

Piplarsson är vad man kan kalla Noah just nu, händerna i munnen hela tiden och dregglet blir till sjöar :P Inte kan de väl vara tänder på G redan ? Hans farmor var precis på besök och vi snackade lite om dopet å så :) Noah sover gott i sin säng nu och snart är de dax att hämta brossan på dagis ..
De är så skönt att vara tillbaka i de vanliga rutinerna igen med dagis för philip började bli redigt trottsig här hemma de sista dagarna på jullovet :/.

Blåser gör de minnsan idag !!
Orkade knappt styra vagnen i morse när vi gick till och från dagis :O
Hoppas de blåser lite mindre nu när de är dax att bege sig ut i blåsten igen !
Jag tänker även skryta lite !!
Jag har SLUTAT RÖKA :D sjukt stolt över mig själv och har idag varit rökfri i 5 dagar ! inte så värst länge men de är en bit på rätt väg iallafall :D. Har inte kännt ett ända sug efter en äcklig cigg på två dagar nu, men däremot känner jag sug efter choklad i stället, inte så nyttigt men definitivt billigare :)

Ni som läser min blogg får gäärna kommentera och ge mig tips på vad ja ska skriva om här för min fantasi är kass för tillfället :(. Suget efter att blogga är inte stort just nu så jag vill gärna att inspererar mig !


Stark i nacken     På BVC



Philip posar i parken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0