Hur gör ni ?

Hur gör ni när ni nattar era barn ?

Philip är väldigt lätt att natta, bara att lägga honom i sängen och lägga på honom täcket och säga "Godnatt, Mamma älskar dig!"
Noah därimot är ibland omöjlig :/
Han vill gäärna bli vaggad till söms, men min rygg börjar strejka vart ända gång :( Har gjort så alltid fram tills idag.. Jag måste verkligen sluta vagga honom pga av min rygg. Ikväll lät jag honom bara ligga i sängen och ge honom nappen och snutten sen fick han ligga och gnälla lite och somnade faktiskt nästan fortare på detta vis än när jag har vaggat honom :) Så detta sett känns bättre för mig !

Har ni några tips om hur ni gör ?



haha ser nu att Noah är i stort behov att att bada fötterna :P Han springer ju i sin gåstol och envisas om att vara ute i hallen där det är grus å smuts på golvet haha ..

/MammaJenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0