Onsdag


Som sagt, jag är urkass på att blogga haha.. det är nu 1 vecka och 3 dagar sen jag bloggade sist :/..

Onsdag idag och den 9 maj, innebär alltså att Noah blir 7 månader idag <3, vart tog tiden vägen igentligen ?!?..
I morgon är det den 10 maj och jag och min älskade pojkvän har då varit ett par i 6 mån :) KÄRLEK !
HAr faktiskt ingen aning om jag vad ska skriva just nu haha, men slänger upp lite bilder iallafall =)
Skoj att rota i mammas lådor
haha söte =)
älskade barn !!
Philip jubbar å jubbar hos moster Sandra
Starke Adolf
Stora hjärtat
/MammaJenny.

Kommentarer
Postat av: Petra

ÄNTLIGEN! Ha ha

Grattis i efterskott Noah!!

O grattis till er idag. Kärlek e underbart

/ grannen

2012-05-10 @ 23:47:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0